دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اگه گفتین این چیه؟

اگه گفتین این چیه؟ من که میگم مناظره مریخ با اریون رو داره نشون میده. حالا نظر شما چیه؟ شما هم اگه چیز دیگه ای تو این عکس میبینید تو نظرات بنویسین لطفا. یا حتی اگه فکر می کنین که من اشتباه می کنم بازم برام بنویسین.

خواهشا فقط بنویسین...

See Explanation.  Clicking on the picture will download
 the highest resolution version available.

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:10

...

فاضلی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:38

به نظر من این عکس یه بیابون توی آمریکاست چون گمون نکنم توی مریخ کوه باشه اونم اینطور فلَت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:07

شاید کره ی ماه باشه

[ بدون نام ] شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:41 http://kntu.blogsky.com/?Cat=55

بهروز علی ژور یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:37

نه آقا شما راست می گید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد