دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کلاسهای رایگان آموزش نجوم

به نام خدا

اعضای وبلاگ دنباله دار در قالب تیم نجومی iryosat و با نام مستعار انجمن الکترونیکی نجوم دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی  به طور کاملا خودجوش و با همکاری فرهنگسرای دانشجو تهران اقدام به برگزاری کلاس های آموزش نجوم مقدماتی کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

پیام تبریک

به نام خدا

بدینوسیله اعلام میداریم که وبلاگ دنباله دار انتخاب به جا و شایسته وبلاگ های <<نجوم پارسی>> و <<منجمان آماتور ایران>> را به عنوان وبلاگ های برتر نجومی در جشنواره وبلاگ های فضایی را به آقایان پدرام محمدطاهری و امیر فراقی از اعضای بسیار خوب و فعال انجمن نجوم آماتوری ایران به این عزیزان تبریک گفته و امیدواریم که فعالیت های این عزیزان کماکان در آینده نیز به همین ترتیب و با عشق و پشتکار هرچه بیشتر ادامه یابد.

به امید فراگیر شدن علم زیبای نجوم در سراسر ایران زمین 

انجمن نجوم آماتوری ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اگه به نمایشگاه کتاب امسال رفته باشی حتما متوجه شدی که علاوه بر کتاب ها و ناشران داخلی و خارجی یه غرفه هم به نجوم اختصاص داده شده بود (البته به یمن هفته جهانی نجوم).

انجمن نجوم آماتوری ایران امسال این افتخار رو داشت که در پرده نمایش یار مهربان به ترویج علم نجوم بپردازه.

 لطفا گزارش تصویری از فعالیت های انجمن در نمایشگاه علی الخصوص روز نجوم را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

ادامه مطلب ...

ایده نوین امسال انجمن نجوم آماتوری ایران

امسال نیز عاشقان آسمان در انجمن نجوم آماتوری ایران که همواره با ایده های نو خود، الگوی مناسبی برای سایر مراکز می توانند باشند، با بردن تلسکوپ به مراکز حمایتی سازمان بهزیستی و در همکاری با آن سازمان پر تلاش و خدمتگزار، عشق خود را به نجوم با فرزندان آسمان(کودکان و نوجوانان بی سرپرست)تقسیم کردند.   بدون هیچگونه گزارش و پوشش تصویری از سوی رسانه ملی!

ادامه مطلب ...