دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ایده نوین امسال انجمن نجوم آماتوری ایران

امسال نیز عاشقان آسمان در انجمن نجوم آماتوری ایران که همواره با ایده های نو خود، الگوی مناسبی برای سایر مراکز می توانند باشند، با بردن تلسکوپ به مراکز حمایتی سازمان بهزیستی و در همکاری با آن سازمان پر تلاش و خدمتگزار، عشق خود را به نجوم با فرزندان آسمان(کودکان و نوجوانان بی سرپرست)تقسیم کردند.   بدون هیچگونه گزارش و پوشش تصویری از سوی رسانه ملی!

.این برنامه در مرکز شمیرانات (شمال تهران)و برای گروههای سنی مختلف با سخنرانی، پرسش و پاسخ و رصد اجرا گردید. این طرج در مناطق جنوب، شرق و غرب پایتخت بصورت سمبلیک و با امکانات محدود انجمن بدون هیچگونه گزارش و پوشش تصویری از سوی رسانه ملی! برگزار شد. ذکر این نکته ضروری است که از واحد مرکزی خبر صدا وسیما، خبر گزاری ایرنا، روزنامه وزین همشهری و دیگر مراکزی که خبر این حرکت زیبا رامنعکس نمودند کمال امتنان را دارد. منتظر گزارش این گام نو و بلند باشید.

امسال نیز عاشقان آسمان در انجمن نجوم آماتوری ایران که همواره با ایده های نو خود، الگوی مناسبی برای سایر مراکز می توانند باشند، با بردن تلسکوپ به مراکز حمایتی سازمان بهزیستی و در همکاری با آن سازمان پر تلاش و خدمتگزار، عشق خود را به نجوم با فرزندان آسمان(کودکان و نوجوانان بی سرپرست)تقسیم کردند.

البته در آخر باید اضافه کنم که من خودم به شخصه خیلی دوست داشتم که بتونم هرچند کم سهمی در این فعالیت زیبا داشته باشم اما خب شاید لایق یک چنین کار خیر و خداپسندانه ای نبودم و به علت یک سری مشکلات نتونستم که در اون روز همراه انجمن باشم و در یک چنین امر خداپسندانه ای سهمی داشته باشم اما خب با خودم فکر کردم درسته که من در اون روز حضور نداشتم اما خب میتونم این خبر رو به دوستان با فرهنگم برسونم و شما رو با فعالیت های انجمن بیشتر آشنا کنم.

این حداقل کاری بود که میتونستم انجام بدم.

البته عین این خبر رو در وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر (همکلاسی)  هم گذاشتم.

با تشکر از جناب مهندس مسعود عتیقی مدیر مسئول انجمن نجوم آماتوری ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:53 http://persianastronomy.blogfa.com

سلام . ممنونم از شما . ما هم براتون آروزی موفقیت میکنیم در ضمن شما هم لینک شدید .
سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد