دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دنباله دار ~~~~~@ CoMeT

وبلاگ گروهی - نجومی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برگزاری جلسات حضوری آموزش نجوم

                                                       به نام او

سلام بر دوستان عزیز و دوستداران ..... (خودتون میدونین دیگه!!!!) و سلامی مخصوص به دوستان عزیز و قدرشناس و دوستدار واقعی آسمان که با حضور خود قدمی بزرگ در جهت ارتقا این علم زیبا برمیدارند و سلامی دوبرابر مخصوص به دوستی که امروز لطف کردند در کلاس آموزش نجوم شرکت کردند.امیدوارم همیشه چون ستاره بدرخشند و چون سحابی مایه ی گسترش و بوجودآورنده ی ستارگان دیگر!!!باشند.

امروز نیز مانند جلسات قبل با استقبال .........!!!!!! روبرو شد!

غرض از مزاحمت،میخواستم به عرضتان برسانم که جلسات آموزش نجوم بدین ترتیب شد که روز های یکشنبه و چهارشنبه ساعت 9:30 الی 11:30 در یوسف آباد-خیابان ۲۱-پارک شفق-فرهنگسرای دانشجو-سرای کتاب برگزار می گردد.

در ضمن امروز بحث کلی ستارگان به امید خدا تمام شد و قسمتی از منظومه های چندستاره ای نیز تشریح داده شد.


به امید دیدار شما در جلسات آینده.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 http://www.date4space.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالب و پرباری دارید من هم به نجوم علاقه مندم و وبلاگی دارم در صورت تمایل خوشحال میشوم باهم همکاری نزدیدی داشته باشیم.در صورت تمایل لوگوی من رو به وبلاگتون اضافه کنید قول میدم منم ین کارو بکنم
www.date4space.blogsky.com

با تشکر در انتظار پاسخ شما هستم

فهیمه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 http://www.nojumvairan.blogfa.com

با سلام...من خیلی دوس دارم تو کلاساتون شرکت کنم...ولی متاسفانه همشهری نیستیم!وبلاگتون خیلی جالبه...با تبادل لینک موافقید؟

نسرین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 http://www.nojumvakooh.blogfa.com

مایلید با هم تبادل لینک کنیم؟

مجید پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 http://sr7.blogfa.com

سلام دوستان

وبلاگ جامعی دارید و مطالب رو خوب انتخاب میکنید.من هم از عاشقان نجوم هستم ( به سبک خودم ) .اگر لطف بکنید و به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم.اگر هم تمایل داشتید میتونیم با هم تبادل لینک کنیم.

موفق و سربلند باشید.مجید.............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد